10 grudnia 2017 10:49 | Aktualności

WYSIŁEK SIĘ OPŁACIŁ- WYCIECZKA NAGRODĄ W KONKURSIE

Pod koniec ubiegłego roku szkolnego, dość zmęczeni całoroczną pracą przygotowywaliśmy się do wzięcia udziału w Gminnym Konkursie Profilaktycznym. Wspólna praca przyniosła efekty – ówczesna klasa szósta (obecnie siódma) wraz z uczniami  ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Strykowie wygrały wyjazd na jednodniową wycieczkę. W ubiegły poniedziałek 27 listopada „odebraliśmy” naszą nagrodę.

Wybór padł na Warszawę. Na sam początek „profilaktycznie” zadbaliśmy o naszą kondycję fizyczną w postaci zajęć w parku trampolin „Hangar 646”. Po krótkiej rozgrzewce i nauce podstaw skakania na trampolinie, przyszła pora na bardziej skomplikowane ćwiczenia, w tym różnego rodzaju konkurencje, salta i skoki z wysokości. Okazało się, że to świetna rozrywka, a dla niektórych okazja do pokazania swojego talentu!

Troszkę zmęczeni porannym wysiłkiem udaliśmy się na posiłek i pożywieni skierowaliśmy się do „Niewidzialnej wystawy”. Doświadczyliśmy tam zupełnie  innych doznań: niewidzialnych, ale bardzo realnych. Przewodnikami po tej wystawie są osoby niewidome lub bardzo słabo widzące. Zwiedzający badają  świat jedynie za pomocą dotyku, słuchu, węchu i poczucia równowagi. Mogliśmy zorientować się z jakimi trudnościami borykają się niewidomi, a jednocześnie przekonać się, że życie w ciemności jest równie wartościowe, pełne i piękne.

Polecamy wszystkim to doświadczenie.

Na pożegnanie już z okna autobusu odwiedziliśmy najważniejsze miejsca w centrum naszej stolicy. Dostojne gmachy pięknie prezentowały się  w świetle reflektorów, a przewodnik podzielił się z nami najważniejszymi informacjami historycznymi i kulturalnymi Warszawy.

Stolica jak zwykle nas nie zawiodła, ale miło było wrócić do domu i codziennych obowiązków.

Po pięknym i pełnym wrażeń dniu dotarliśmy do Niesułkowa we wczesnych godzinach wieczornych.

Nasz czerwcowy wysiłek się opłacił!